pátek 16. prosince 2011

Vím že nejsi Santa, ale mohu i přesto dál sedět na tvém klíně?

Ahoj lidičky,
tak zase jednou za rok předvánoční úklid. Jak já to nesnáším, ještě že je to jen jednou za sezónu, jinak bych se z toho asi zcovkla. Nejvíc nesnáším špinavé prádlo. Samotné praní mi nevadí, to za mě udělá pračka, že ano. Mě ale štve celý ten proces. Všechno roztřídit, naházet do pračky, teď konečně přijde ta snadná část, kterou za mě udělá ta mašina, ale hned pak musím pokračovat sama. Všechno vyndat, samozřejmě že obarvené a o číslo menší, bez každé druhé ponožky, pověsit na šňůru,jít to posbírat na zahradu, poté, co to vítr rozfoukal, vysvětlit sousedovic psovi že moje spodní prádlo není na hraní, setřít všechny ty psí sliny a bůhvíco ještě, naházet to znova do pračky, vyndat to o další dvě čísla menší, se sepranými obrázky. Znovu pověsit, nechat zmoknout, uklidit věšák do předsíně, vytřít co zkapalo, sundat z věšáku, vyžehlit, složit a dát do skříně, kde to nějaký neznámý pachatel stejně zmuchlá. Brrr. Ještě že je to jen jednou do roka.
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

Zase to pitomé praní:-(

Žádné komentáře:

Okomentovat