čtvrtek 23. února 2012

Jak se nezamilovat

Nazdar!!!
Na trhu existuje nesčetné množství literatury o tom, jak si najít partnera, jak si posléze udržet vztah a jak být se svým protějškem šťastní až do smrti. Spisovatelé podobných životních mouder si mnou ruce nad počtem prodaných kusů, vydavatelé jsou potěšeni ze zisků a nakonec ani čtenář nepřijde nazmar, vždyť osudová láska je k nezaplacení. Titul, který už marně dlouhá léta hledám já, se jmenuje Jak se nezamilovat. Začínám si myslet, že nic takového nikdo nikdy nenapsal. Holt kde není poptávka, není ani nabídka. Láska je sice skvělá věc, ale rozhodně nestojí za to, co přijde po ní. Člověk buď ztratí svobodu, nebo skončí se zlomeným srdcem. To že se nás, muže, snaží ženy předělat, to je pravda známá už z dob, kdy vztahy byly teprve v plenkách. I když si to nechceme přiznat, většinou se jim to povede. Svou poslední přítelkyni jsem okouzlil svým šarmem a ona mě svojí krásou. Poté, co se do mne zamilovala, a já samozřejmě do ní, začala požadovat, abych přestal kouřit. Co bych pro lásku neudělal. Po čase se rozhodla změnit i styl mého oblékání, můj účes, sundat mi všechny ty ozdoby z mého těla a podobně. Přeci jen ze mě má být slušný hoch, ne žádný filuta. Po kompletní předělávce mého image následoval zákaz vysedávání po večerech v hospodách. A ten čas, co trávím s kamarády, mohu přeci také nakonec trávit s ní, ne? Mé koníčky jsou všechny moc mládenecké, takže tohle to ne, tamto ne, s tímhle se skončí, s tímhle se začne, ještě se změní tohle a tohle. My chlapi, když nás zasáhne amorův šíp, uděláme pro naši drahou polovičku cokoliv. Zajímá Vás, jak vlastně nakonec dopadl náš vztah? Opustila mě, prý už nejsem ten, do kterého se zamilovala…

Zdraví
Ken

2 komentáře: