neděle 18. března 2012

Den Sv. Patrika

Ahoj lidičky,
jak se máte? Včera byl den Svatýho Patrika. Den alkoholiků. Je fér aby i tato početná skupinka lidí měla svůj oficiální svátek. Mají ho zamilovaní, ženy, matky, děti, váleční veteráni... Snad každý má svůj významný den. A sedmnáctýho března ho mají i ti, co chlastají jak Irové. Takže zajímá Vás co jsem včera dělala? Šla do baru, pila, pila, pila (samozřejmě co nejvíce zelených věcí) a pak... Najednou se stal zázrak. Našla jsem své skryté nadpřirozené schopnosti, o kterých jsem až do teď nevěděla. Když už jsem totiž na tom byla s alkoholem fakt špatně (v krvi ho kolovalo více než bílých a červených krvinek dohromady), zavřela jsem na chvíli oči a když jsem je otevřela, ležela jsem v posteli. Umím se teleportovat! Super věc, která se mi bude příště zase hodit. Akorát doufám, že při dalším pokusu už se probudím ve SVÉ posteli.
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

Bar Nitro, Veleslavínova ulice, Plzeň
Pokročilá noční hodina

Žádné komentáře:

Okomentovat