sobota 10. března 2012

Jak sbalit holku - 1. část

Nazdar!!!
Přináším Vám první díl nového seriálu 'Jak sbalit holku'. Vím totiž jací jste zoufalci, proto jsem se rozhodl pomoci a poskytnout mnou nabyté zkušenosti. Takže jak jí sbalit? Potřebujete k tomu balicí papír, aspoň dva metry na dva. Pak už jí stačí jen chytit, pořádně omotat, přidat nějakou tu mašličku a děvče je sbalené (nebo spíš zabalené). Pokud ale chcete, aby s Vámi posléze i mluvila, doporučuji jinou taktiku. Teď jen vyvstává otázka, jakou. Celý život jsem strávil s Barbie, takže popravdě řečeno, ty zkušenosti kterými se chlubím na začátku, mi dost chybí. Ale i mistr musí nějak začínat, a jako svou inspiraci si napoprvé volím Joyeho Tribbianiho ze seriálu Přátelé (kultovní seriál, takže všichni jistě víte, o koho se jedná). Týpek, co dostane každou holku pouze na svojí průpovídku: "Tak co, jak to jde?"
Podobně jako on si vybírám v baru holku, co se na chvíli ocitla osamocena a dřív, než se k ní stačí vrátit jakákoliv kamarádka, nebo nedejbože nějaký jiný kluk než já, šibalsky na ní hodím pohled a tím nejjoyeovějším hlasem povídám: "Tak co, jak to jde?" V tuhle chvíli má již být podle známé situační komedie ruka v rukávě. Život ale není Hollywood a tak místo toho, aby mi začla s úsměvem psát své telefonní číslo, s nechápavým výrazem se zeptá: "Sorry?" Opakuji tedy svou hlášku znovu, hlasitěji. To už dívka nejspíš pochopila a s úsměvem odpovídá, že fajn. No jo, jenže co teď? V tomhle momentě je vždy střih. Začínám improvizovat a vyzvídám její jméno. Přes všechen můj úžas dívce stále drží úsměv na rtech. Konverzace pokračuje úspěšně (v Tribbiánovském stylu, nesnažím se přijít s ničím inteligentním, což se ukazuje jako dobrá taktika). Bohužel po chvíli se loučí, ale že se rozhodně těší, až se příště zase uvidíme. Slovem příště však rozhodně nemyslí dnešní večer, protože přesto že je stále ve stejném baru, vyhýbá se mi. To ale nevadí, já mám do příště času dost :)
Když jsem pak nechal ohodnotit slečnu kamarády, říkali, že jí vůbec v té tmě neviděli. Rasisti, asi naráželi na to, že to byla černoška...
Zdraví
Ken


Žádné komentáře:

Okomentovat