úterý 12. února 2013

Jak sbalit ženu: Hra o trůny

Nazdar,
tak už jsem zkoušel všechny možné fígle, ale stále nic. Jelikož jsem si teď v televizi všiml seriálu Hra o trůny, kde Tyrion obšťastňuje jednu dívku za druhou, a to i přes svůj tělesný hendikep (je to trpaslík, má růstovou vadu, pokud jste neviděli), rozhodl jsem se této záhadě přijít na kloub a trochu se z ní i poučit. Sledoval jsem tedy pozorně jeho počínání, co a jak dělá, aby dostal svůj objekt ze šatů. Netrvalo dlouho a věděl jsem, co za tím vězí. Vždyť on si všechny ty něžné bytosti kupoval. Nezáleželo na tom, zda jsou to kurtyzány či hákující lady. Každá podlehla síle jeho peněz.
Rozhodl jsem se proto vyzkoušet jeho metodu v reálu, aby jste věděli, zda opravdu funguje i v naší realitě (přeci jen nejsme ve fantasy příběhu, i když to tak občas vypadá). S nabytou peněženkou v náprsní kapse jsem vyrazil do nejluxusnějšího podniku ve městě. Volba to byla správná, jelikož výskyt krásek se blížil absolutnímu blahu. Co nejelegantněji vytahuji šrajtofli a mířím si to přímo na bar. Můj plán je takový: získat drink, získat dívku, dát si další drink na cestu a vyrazit s mojí novou známostí ke mně domů. Bohužel ne všechno vychází tak, jak by si člověk přál. Poté, co mi číšník sdělil cenu za jedno pivo, s vyvalenými oči jsem vyprázdnil peněženku a změnil objednávku pouze na "malé". Ostatní frajeři v klubu však netrpěli stejným problémem jako já a tak se všechny slečny začaly šrocovat kolem nich a mě nezbylo, než s nepořízenou táhnout domů.
Nezoufejme, příště vymyslím metodu, jak se zalíbit opačnému pohlaví zadarmo.
Zdraví
Ken

Žádné komentáře:

Okomentovat