pondělí 11. března 2013

Jak sbalit ženu: Útěk z vězení

Nazdar,
po mnoha neúspěších jsem se rozhodl pro zaručený úspěch. Znáte ty drsňáky, kteří se vypaří nějakým dokonalým plánem z vězení a po té, krom policie, po nich pátrá veškeré ženské pokolení? Kolik žen je u nás platonicky zamilováno do Jiřího Kájínka? Jeho charisma je tak velké, že o něm dokonce natočili i film. A to nemluvím o těch postavách z televize, kteří si po útěku mohou dovolit střídat partnerky častěji, než já ponožky.
Rozhodl jsem se proto představit se nejbližší dívce jako hledaný před zákonem. Vyhlédl jsem si krasavici, která měla zrovna kouřovou pauzu a co nejdrsněji jsem jí požádal o cigaretu. Samozřejmě jsem nepoužil slovo cigareta, ale cígo. Musím používat vězeňský žargon, to je přeci jasné. Její úsměv jsem oplatil svým zločineckým šklebem. Slovo dalo slovo a podleplánu už její třetí věta směřovala k tomu, co vlastně tady dělám.
"Víš, doufám že mě nenapráskáš těm prašivejm fízlům, já totiž zdrhám z vězení. Potřebuju se někde zahrabat, než se to celý uklidní," po tomto úvodu jsem očekával, že mi nabídne přístřeší a lásku, která mi v kriminále chyběla. Její reakce v podobě "Aha" a noblesního otočení se na podpadku jasně ukázala, že dívky prostě nemají o zločince v reálném životě zájem.
Zdraví
Ken

1 komentář:

  1. Velmi bych doporučil půjčovací služby pan pedro každé osobě, která potřebuje finanční pomoc, a udrží vás na vrcholu vysokých adresářů pro jakékoli další potřeby. Ještě jednou chválím sebe a své zaměstnance za mimořádný servis a zákaznický servis, protože to je pro vaši společnost velkým přínosem a příjemným zážitkem pro dlužníky, jako jsem já. přeji vám do budoucna vše nejlepší.mr, pedro je nejlepší způsob, jak získat snadnou půjčku, zde je jejich e-mail .. pedroloanss@gmail.com děkuji za pomoc s půjčením ještě jednou v mém upřímném srdci, jsem navždy vděčný.

    OdpovědětVymazat