neděle 23. října 2011

Facebook

Ahoj lidičky,
jak já miluji lenošení, nic nedělání. Občas strávím třeba celý den jen brouzdáním po internetu hledáním nejrůznějších drbů. Proto jsem si také založila Facebook. Nejdřív jsem byla proti, přeci nejsem stádo a nebudu se chovat jako ovce. Ale nakonec jsem podlehla a vůbec nelituji. Všechny nejrůznější drby na jednom místě. Mohu vidět vše, co mí přátelé dělají. Ale ještě jsem si nestihla přidat všechny, je to dost namáhavá činnost, takže pokud jste náhodou mými kamarády, tak si mě prosím přidejte, tady je moje adresa profilu:

http://cs-cz.facebook.com/people/Barbie-Girlov%C3%A1/100001551967679

Takže to je asi vše, už budu muset končit, mám na chatě kamaráda (teda na chatu), zrovna rozebíráme jaká je škoda že umřel zakladatel Facebooku, já vím, je to už stará informace, ale já se jí dozvěděla teprve teď. Chudák, bylo mu prý jen 56 let, no jo, rakovina, ani jsem netušila že může postihnout i slinivku.
Pac a pusu:*
Barbie Girlová

Lenošení, jedna z mých oblíbených činností=)

Žádné komentáře:

Okomentovat