neděle 30. října 2011

Halloween

Ahoj lidičky,
tak dneska máme Halloween. Je to sice americký svátek, ale já mám tuto zemi ráda, docela bych tam i chtěla žít, protože tam je všechno úplně bomba. Lidi jsou tam takový víc otevřený, to vidíte ve všech těch filmech a seriálech. Obzvlášť pak teenageři. Dokáží se prostě bavit víc než lidi tady u nás. A to se mi právě na tom tak líbí. Navíc pokud chci být fakt slavná, a jako že jednou fakt budu, tak musím do USA, protože tady v Evropě jako není šance se vůbec uchytit. A ty jejich svátky jsou taky úplně suprácký, třeba zrovna dnešek. Trick or treat. Koledu nebo Vám něco provedu. Můžeme se všichni namaskovat za čarodějnice, fakt cool. A dát soutěž v tom, kdo vyřeže nejlepší dýni. Akorát když jsem začala obcházet domy a koledovat, koukali na mě všichni jako na úplného idiota. Holt omezení čecháčci, tady vůbec nejsme světoví. Proto už se těším na svojí cestu do... AMERIKY!!!
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

Trick or treat o_O

Žádné komentáře:

Okomentovat