úterý 25. října 2011

Nuda pláž

Ahoj lidičky,
tak už se blíží skoro zima. A to jsme si ani vůbec neužili léta. Takového toho pravého léta, kdy můžete celý den jen ležet u rybníka, opalovat se, nejlépe nahoře bez a užívat si ty uslintané pohledy všech těch nadržených kluků. Letos jsem chtěla vyzkoušet něco nového, tak jsem se vypravila na nuda pláž. Znáte to, ne? Spousty krásných mladých lidí, pěkné postavičky, všichni nazí... A vy jen pozorujete, vybíráte a hned víte na čem jste. Pak si společně s tím nej zajdete na párek, necháte se namazat aby jste se nespálili a už je ruka v rukávě. Aspoň takhle jsem si to představovala. Bohužel realita je úplně jiná. Jen co jsem přišla a odložila veškeré šatstvo včetně plavek, všimla jsem si že nejmladšímu nudistovi je kolem šedesáti let. To byl tedy humus. Samá stará seschlá těla, teď na mě všichni tak blbě čuměli co tam jako asi dělám nebo co, no prostě brrr! Tak kdyby jste náhodou věděli o nějaké nuda pláži jako z filmů a videí na internetu, nazí namakanci hrající volejbal, tak dejte prosím vědět, můžeme příště zajít spolu (pokud ti není víc než třicet!). Ale až příští rok, letos už je moc studená voda, už nám zbývají jen ty špendlíky.
Pac a pusu:*
Barbie Girlová

Po podzimu zima a pak zase léto, už se těším:P

2 komentáře:

  1. To je hrůza, co ? Co tam ty dědkové dělaj ? Ať jdou na brigádu, když maj roupy a nezacláněj na pláži, penzisti praštěný ! Pak se nemůže nikdo divit, že tam nechodí naše mladá, krásná generace !

    No, jo, no...co můžeme od Barbieny čekat, že ?

    OdpovědětVymazat
  2. Černá Hora, Sutomore - skály a moře, nádhera a ty skryté plážičky s nahými chlapy, plážičky jsou špatně přístupné - sráz dolů, obehnané vysokými skálami ( a právě z nich je na vše výhled...jinak výhled jen od moře) Byla jsem na procházce, lezla po těch skálách okolo pláže Zlatna Obala a našla....

    OdpovědětVymazat