pátek 21. října 2011

Nakupování

Ahoj lidičky,
musím se Vám přiznat ke svému největšímu koníčku, kterým je nakupování. A ani to není tolik utrácení peněz, jako trávení času v obchodním domě. Přímo miluji vyrazit si s kamarády v neděli odpoledne do nákupního centra. Tady se teprve cítím ve svém živlu, jako ryba ve vodě. Abyste mě neměli za úplného blázna, objasním Vám, co mě zde tak láká. Tak za prvé je zde spousty dalších lidiček, docela tu tráví čas i mladí lidé, takže skvělá příležitost k seznámení. Rovnou se vybízí dát si i kafe v jedné z mnoha kaváren, podívat se po butikách, ozkoušet nějaké nové hadry na sebe, na svačinu čerstvé pečivo přímo z pekárny (to je přímo úžasná věc, jak si ty velké řetězce sami pečou) a večeři ve fástíku. Já mám třeba nejvíc ráda Mekáč. Je to tam dobrý a hlavně cool (hranolky stokrát lepší než nějaký trapný vlašák, to bych si připadala jako bezdomovec, jíst ho na veřejnosti), hned za ním je asi kejefsíčko a pak Burger King (tady se mi líbí hlavně to logo).
Pac a pusu:*
Barbie Girlová

Doma mám sbírku žetonů do vozíků, kdyby někdo chtěl měnit, tak písněte:-{}

Žádné komentáře:

Okomentovat