úterý 1. listopadu 2011

Sedm miliard lidí

Ahoj lidičky,
tak si představte, co jsem se dnes dočetla v novinách. Na světě se narodilo sedmimiliardové miminko. To znamená, že je nás lidí teď zase o něco víc. Nejdřív jsem tomu nevěřila a říkala si, že je to nějaká blbost, pamatuji si přeci, jak nám na základce úča říkala, že ne Zeměkouli žije šest miliard lidí, a základní škola není zas až tak dávno. No jo, pak jsem si to ale přečetla celé a už vím. Lidstvo se prostě množí moc rychle. To já naštěstí taková nejsem. Dávám si setsakra velký pozor abych nezvětšovala problémy s přelidněním. Jako jasně, občas na prášek zapomenu, ale to fakt jen výjemčně a pak používám stejně vždycky raději dvě metody. Dítě? Nikdy, to by mi zničilo mé krásné tělo, a navíc jak už jsem psala, nechci přidělávat světu problémy, prý je problém s nedostatkem jídla, ale aspoň se trochu zamezí obezitě.
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

I když noviny moc nečtu, občas se tam nějaké zajímavé věci objeví=-)

Žádné komentáře:

Okomentovat