neděle 20. listopadu 2011

Jak jsem poznala Vašeho přítele

Ahoj lidičky,
tak dnešní článek je určen hlavně holkám. Chci Vám vyprávět příběh o tom, jak jsem poznala Vašeho kluka. Jestli si myslíte, že se Vás to netýká, tak se opravdu mýlíte. Příběh začíná pokaždé stejně. Na diskotéce nebo jakékoliv jiné párty. Je jedno jestli kluk někoho doma má, jak se před ním začnu kroutit, už mi na baru objednává panáky. A v dnešní době pokud nejednáte rychle, o své štěstí většinou přicházíte. Takže jakmile spolu nasedáme do taxíku a jedeme k němu domů, mám vyhráno. Jeho mladá, stará, říkejte si jí jak chcete, nemá už žádnou šanci. Teď jsem tu já a můžu si s ním manipulovat jak chci. To je výhoda nás holek (tedy těch hezkých). Přesně takhle jsem poznala Xi Xaa. Bohužel až ráno jsem zjistila, že mu vůbec nerozumím, protože mluví nějakým úplně divným jazykem. Ale kdo jiný mi zas posílá tolik exotických suvenýrů než on? Takže dámy, dávejte si větší pozor na své protějšky a nepouštějte je nikam samotné, ať Vám slibují stálost do aleluja. Protože dokud jsem tady já, věrnost neexistuje.
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

I Xi Xao zapomněl, že už vlastně přítelkyni má, tedy MĚL<3

Žádné komentáře:

Okomentovat