pondělí 21. listopadu 2011

Podzim v Staré Domovině

Ahoj lidičky,
tak jsem si akorát vzpomněla na to, jak mi kdysi dědeček vyprávěl o své závěrečné maturitní slohové práci. Téma znělo: 'Kdo je Vaší nejoblíbenější historickou postavou a proč právě Lenin.' Tak mě napadlo, že bych se taky chtěla nějak rozepsat. Dějepis není ale mojí silnou stránkou, tak napíšu o mém nejoblíbenějším ročním období. Je to samozřejmě podzim. Zima je také dobrá, ale jediné co se dá dělat je akorát tak zalézt s nějakým klukem pěkně do teplíčka a nevystrčit ani paty. Nic víc. Jaro je sice jako stvořené pro nalezení nové lásky, ale celkově mi přijde až moc kýčovité. Léto přímo vybízí pro válení se s klukama u vody, ale v tom vedru se nedá vůbec nic jiného dělat. Za to podzim. Počasí akorát, ani vedro ani zima. Stromy se barví do celé škály všech barev a spadané listí vyznívá tak romanticky. Vítr hrající si s vašimi vlasy jako stvořený pro pouštění draků. Všude samé smějící se děti. V září začíná škola a my se po prázdninách vidíme zase se svými spolužáky, dáváme dohromady po prázdninách naše party. Romanticky můžeme zpívat v dešti, usínat se svým miláčkem na louce při západu slunce... Ó, jak já miluji podzim.
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

Pouštění draků je jedna z mých nejoblíbenějších zábav<|>

Žádné komentáře:

Okomentovat