úterý 15. listopadu 2011

Studium

Ahoj lidičky,
tak jsem si všimla, že většina mých kamarádů a známých nemá moc v lásce cikány. Jako nejdřív jsem vůbec nechápala, proč? Já totiž osobně znám jenom Fera Demetera, s kterým jsem kdysi chodila, a to byl fakt dobrý frajer. No, tak jsem se všech ptala, proč je tedy nemají rádi, a můj průzkum ukázal, že jsou nepopulární hlavně kvůli svému nic nedělání a braní si peněz od státu. No, tak jsem se koukla na wikipedii a víte že Romů je u nás stejně jako studentů vysokých škol? A vysokoškolák: nic nedělá, nechává se živit státem, bere nejrůznější stupidní stipendia (protože stipendium jsem dostala jako i já - je tolik možností, jako prospěchové, ale my nechytří nemusíme zoufat, máme i ubytovací a nebo prostě mimořádné stipendium, takže dont wory, peněz máme dost). Navíc nám vy, kteří platíte daně, přispíváte i na jídlo, třeba já platím průměrně asi dvacku, zbytek doplácí daňový poplatníci. Jo, další výhoda je, že nám stát na všechno poskytuje slevu, když mám brigádu, tak z ní nemusím nic odvádět, všechno co si vydělám, můžu utratit za hadříky a párty. Paráda. A navíc nám škola platí různé výlety, třeba jsem takhle zadarmo byla tři noci v hotelu, nebo teď můj kamarád jen tak dostal 60 000,- na výlet do Řecka. Takže až jednou zrealizujete svojí vizi a vytvoříte nepřizpůsobivým jejich vlastní stát, nezapomeňte ho vytvořit i nám, a rovnou nám tam pošlete i ty z vošek a jazykovek, to jsou taky dobří pařmeni. To bude paráda, samé dotace, ale už nás nebudou moci kontrolovat naši rodiče...
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

Jediná nevýhoda na studiu je, že občas musíte z netu stáhnout nějakou seminárkuO_o

Žádné komentáře:

Okomentovat