sobota 12. ledna 2013

Jak sbalit ženu: Krok za krokem

Nazdar,
víte jak sbalit ženu? Musíme postupovat krok za krokem. A nebo to vzít stejně, jako Cody ze seriálu Krok za krokem. Ten na nějaké jednotlivé postupné taktizování kašlal a vzal to rovnou hupem. A když nepočítáme Danu, tak se mu všechny holky vrhaly kolem krku. A jaké je vlastně jeho tajemství? Je to frajer, sebevědomej, chodí dobře oháklej a čiší z něj charisma. Pak už stačí jen hodit po holce očkem a ona za Vámi dorazí sama.
Rozhodl jsem se tedy vyzkoušet taktiku alá Cody. Ze skříně jsem vyhrabal to nejlepší z nejhoršího oblečení (můj styl musí vypadat stoprocentně nestylově) a před zrcadlem jsem si opakoval, jak úžasný jsem a zkoušel svůj šibalský úsměv, který věnuji té nejhezčí slečně, kterou potká. Spokojen jsem byl až ve chvíli, kdy jsem se přistihl, že flirtuji sám se sebou.
Připraven jsem vyrazil na lov. První děvče, které jsem zahlédl byla tak osmička. To vůbec nemá cenu zkoušet, já mířím výš. Další měla tak šestku a já začal uvažovat, že to přeci jen zkusím na tu předešlou. Naštěstí jsem se neukvapil a taktně vyčkával, dokud se neobjevila pravá nefalšovaná desítka. Vsadil bych milion, že patří mezi TOP10 krásek ve městě. Vykročil jsem směrem k ní, až jsem stál tak blízko, jak jen to šlo. Poklepu jí na rameno a když se otočí směrem ke mně, přetvořím své rty na sexy úsměv, letmo přivřu jedno oko v náznaku mrknutí a lehce pohodím hlavou směrem k ní. Myslíte že to fungovalo? Samozřejmě že ano. Svou něžnou a hebkou rukou mě na oplátku poplácala po zadku (mno, možná ne přímo po zadku, možná po rameni - a možná mě ani nepoplácala, ale spíš se šklebem odstrčila; každopádně se mne dotkla, a i to se počítá).
Zdraví
Ken



Žádné komentáře:

Okomentovat