neděle 6. ledna 2013

Prezidentský speciál: Jan Fischer

Ahoj lidičky,
protože volba našeho nového vládce se kvapem blíží, rozhodla jsem se Vám představit dalšího kandidáta. Muž, který má zatím největší šance, úředníček a kariérista Jan Fischer. Mno, nechci o něm mluvit nějak špatně. V době kdy se Topolánek, kterému se velmi líbí Toskánsko, kočkoval se sexy mozkem Paroubkem, úspěšně převzal vedení. Já noviny tedy moc nečtu, ale neslyšela jsem v té době o jediné velké aféře. Takže respekt. Dalším plusem pro něj je jeho velký nos, což jak víme od Bohouše z Kurvahochů, je znak chlapství. Společně s jeho židovstvím a tedy i židovským reflexem mu pomůže ochránit naše peníze (v případě že se někdo vloupá na hrad a bude chtít něco ukrást, přesun ceností našeho potenciálního prezidenta ihned probudí). Honza je navíc bývalým komunistou, takže můžeme předpokládat, že amnestiím nějak spešl holdovat nebude. Vždyť tento režim lidi spíš zavíral, než by je pouštěl. Proto se také nemusíme bát, že při jeho zvolení nám zde bude pobíhat spousty volných kriminálníků, jak se to stalo například teď za Václava Klause. Navíc je i vhodným kandidátem pro nás mladé, jelikož je příznivcem zelené energie. Také jemu totiž vděčíme za solární pole. Nevím jak Vy, ale já mám jasno. Už jen proto, že jsem od něj dostala vosmistovku za můj hlas...
Pac a pusu:*
Vaše Barbie Girlová

Obrázek z www.denik.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat